11 maj 2009

Liten blir större....




Igår kväll provade jag en pyamas på Loke som va storlek 50/56........ Den passade!! Jippi!! Liten växer så det knakar! Nu kan han ha alla fina kläder som jag köpt! Idag e det första dagen för Patrik på jobbet efter att Loke föddes....han har vart hemma sen den 16/4. Nästan en månad och det har hjälpt mig väldigt mycket. Nu börjar min tid på riktigt. Känns kul och lite läskigt på samma gång! I förrgår så petade Loke sig i ögat så det svullnade upp och han kunde inte öppna det....=( Han skrek o skrek o skrek massa! Jag blev helt stel o mådde skit dåligt av det.... visste ju inte om han hade skadat något! Ögat svullnade ju upp så rackarns massa..... ringde barnsjukhuset o dom tyckte jag skulle åka in..... jag försökte trösta honom och vaggade omkring på honom på axeln i ca 10 min o då somnade han.... stackars liten. När han vaknade så var det bättre och han kunde öppna ögat! Jag blev livrädd.... man e nog väldigt nojjig så här i början....Skönt att det inte var något! På onsdag ska jag till Bvc och väga Loke....hoppas att han gått upp lika mycket som förra gången...de lär han ju gjort för han bara äter o äter!! Hi hi..... Nu ska jag mysa lite med Prinsen min!! Over.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar