19 juli 2009

Harry Potter och halvblodsprinsen....


Jepps....då va man o såg på bio igår då.... Jag & Sara drog in vid 19 ca o gled först förbi gränby en sväng för att köpa ny pyamas till Loke.... han har nämligen blivit en storlek 62 nu =) Åkte ner på stan o gick och tog en kaffe o satte oss vid ån o filosoferade lite innan filmen började.... Hade stora förväntningar på denna film då jag e lite av en hemlig Potter diggare =) Den va nog enligt min mening bara OK..... det hände inte så mycket....det var mer en "mellan lands film" Alltså...det kommer nog hända mer i den nästa film.... den va iallafall grymt lång....så lång så jag fick ont i rumpan av att sitta...fatta hur lång den va?? =) Sara satt bredvid en tant/tjej/häxa...vem vet.... men vi tror att hon hade svin influensan..... Bion slutade iallafall vid 00.00 ca.... utgången va ju precis vid Bullit..... vad folk va fulla...ha ha ha..... Kanske skulle vi ha stannat där? Men vi åkte hem.... det regnade..... JIPPI!! Jag e förmodligen den enda som verkligen vill att det ska regna.... de e såååå J-VLA varmt i vårat sovrum så man kan döööööö..... ja ja...vad händer idag då? Kanske en sväng till IKEA....Vem vet? Imorgon ska jag göra LÖSHÅR....och innan ska jag fika med Elin!! De va rackarns länge sen jag träffade henne.... Och nu till det stoooora!!!!! På tisdag fyller jag år..... tror det e 25 jag fyller ;) eller i sinnet::::: 20!!! Hoppas att den dagen kan handla om mig....och att inte husbygget går före...... då kommer jag kasta saker omkring mig!!! Well..... Over and out!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar