09 juli 2009

Träffat en liiiiten söt bebis vid namn Edvin idag!!



Ja ha.... man e ju som vanligt enormt seg på att uppdatera denna underbara blogg..... Jag kan inte skylla på att jag haft super massa att göra utan bara på att mitt minne inte e vad det en gång varit... jag har glömt bort helt enkelt!! Så vad har hänt då? Vi har köpt en husvagn....som vi premiär campade i förra helgen....Åkte med grannarna till Ljusdal till nån natur camp! Ja jag skrev rätt.... Jenny åkte till en camping mitt ute i ingemans land..... det va bara vi där....o en vagn till....o tusentals myggor o bromsar så klart.... Våra kära snubbar....Patrik o Ronnie skulle fiska....hums.... Kan tillägga att dom fick ingen fisk alls =) ha ha ha... men dom va snygga i sina fiske kläder iallafall...=) Jag o Sara tog hand om barnen så vi gjorde egentligen ingenting....förutom att just ta hand om barnen.... men de va mysigt där......
Idag däremot.... träffade jag Frida & Choffes ny kläckta bebis!! Edvin!!!! Han föddes den 8 Juli kl 11.21..... På fridas födelsedag!! Han va såååå liten o söt! O hade värsta kalufsen.....=) Vägde 3690 g o va 52 cm lång! Gud alltså...jag kan inte minnas att Loke faktist va mindre än honom.... trots att det bara va 3 månader sen han föddes.... Lilla söta Edvin =) Grattis Frida!! O Choffe så klart!! O grattis på din födelsedag Frida!! Kan oxå skriva att min lilla klump börjar arbeta fram sina tänder....o e gnällig som aldrig förr..... det måste klia o göra ont..... han e iallafall duktig o sover i sin egen säng.... Nu ska jag sussa.... Over and out!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar