08 februari 2009










Ra ra ra.....
Jag har klarat denna helg oxå.... även om Patrik inte var hemma så gick det gallant!! Brukar ju vara såååå rastlös när jag e ensam hemma. Och sakna sååå massa!! Men det gick bra denna gång...jag e på rätt spår.
Har inte hänt så mycket. Mamma o pappa va här en sväng i Fredags o myste lite på dagen.
Igår var jag hemma hos Emma nästan hela dagen, hon bjöd på middag o på kvällen tittade vi på melodifestivalen som i mina ögon e ett STORT skämt.... men men...vad gör man inte för att underhålla sig? Programvärden va ju rolig iallafall.... men ni....? Va faaan va dealen med Ugglas???? Gud vad tröttsamt!!
"de va bättre förr" stämmer ju verkligen in nu.....
Tyckte det kunde vara underhållande när man bara hade ett program...nu e det ju typ....100.... Ne jag överdrev en smula.... sen så va ju folket tvungen att ringa o rösta typ...3 gr.... tokigt!!
Dom ända igår som hade där o göra va ju Alcazar.... de e schlager de!! Ska släppa det här nu.... det upprör mig för mycket! ;) ha ha....
Har städat idag.... de e rackarns skoj.......NOT!!!!
Men ibland måste man..... Idag har jag ont as hell i hela kroppen...känner mig som ett vandrande berg.....
Ingen skoj dag...o slask e det ute med....pust o stön.... nu ska jag glo lite på tv... sen fika hos Emma....=)
Over....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar