05 mars 2009

Liten blir stor.....







Ja ni..... va fan hände???
Jenny håller på att bli vuxen...... det jag pysslar med nu e inte vad jag gjorde förut....
Nu handlar allt i mitt liv o mitt kommande barn.....
När jag ska handla något fint till mig själv....kommer jag hem med barn saker.....
E ju hemma o sjukskriven nu och jag lovar...det finns ingen som "boar" så mycket som jag.....
Missuppfatta mig inte nu....jag tycker det ska bli helt underbart att bilda familj och jag längtar enormt mycket tills Loke kommer ut....
Men ibland längtar jag efter fart o fläkt..... speciellt nu när man bara går hemma ensam heeela dagarna.... håller på att få lapp sjuka.....
Jag saknar det galna livet ibland..... men jag vet oxå att bara för att man får barn så slutar inte livet..... Men man får prioritera anolunda.....
Loke har ju faktist en pappa som kan vara hemma medans mamma hänger på Bullit ibland :)
Sen så har vi ju våran stora tomt.... o guuuud vad mysigt det ska bli i sommar när man kan sitta ute i solen o grilla o dricka en o annan kall öl.....
Det ska bli grymt.....
Nu känner jag bara att jag måste lära mig att ta hand om mig själv..... köpa saker till mig...bara mig.... men hur kul e det o shoppa kläder när man ser ut som en fotboll?? Är det någon som har kollat in Uppsalas sortiment av mamma kläder??? BLÄ säger jag bara...... bara för att man ska bli mamma innebär det ju inte att man vill köpa massa äckliga blusar o skit!!! Jag e ju bad to the bone o vill bara ha svart,rockigt,hårt,extremt & AP COOLA kläder..... ne då.... nå sånt finns inte!! Blir så trött.... så det e bara att vänta tills den lille trillar ut o banta ner allt överflöd som kommer med en graviditet o ut på shopping tur då....... GUD VAD JA LÄNGTAR!!!!
Mitt projekt idag har varit att ta sig till brevlådan.... sen har jag satt ihop barnsängen..... mer än så kan jag inte göra för mina smärtor idag har vart HEMSKA!! Gud va trött jag e på att ha ont....varför kan jag inte somna.... o när jag vaknar så e det dax för..... FÖRLOSSNING!!!
Gud va skoj det kommer att bli!! Inte ett dugg nervös e jag.... GAAAH!!! Tänk att något så stort ska ut.... helt crazy!!
Denna helg som kommer ska Patriks föräldrar komma hit o påbörja bygget.... vad som kommer hända denna helg vet jag inte riktigt...med lite tur så sätter dom upp dom nya fönstrerna vi shoppat.... Varma fönster......
Alltså..de här med isolering e VIKTIGT!!! Våran el räkning var på....HÅLL I ER!!!

4600 :-
GAAAAAH!!!
Tänk på det alla blivande husägare!! El växer inte på träd..... eller nåt.....
Nu ska jag gå o hänga gäng med katterna uppe i soffan.... kanske e det nå bra på tv idag?? Well...

Over vänner!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar