09 mars 2009

Överlevde helgen på ett bygge...

Ja ha...nu e det måndag igen...
För mig kvittar det om det e helg eller inte för jag e ju hemma 24 timmar om dygnet...
I helgen som var så kom svärföräldrarna på besök för att börja bygga 2 nya rum i den gamla "verkstan". Det kommer bli sååå bra när det e klart.... tyvärr händer det ju inte över en natt som jag vill.... Jag e ju inte känd för att ha ett super duper tålamod=) Dom kom på Lördag morgon o stötte på problem efter problem.... så det blev väl egentligen bara rivning den dagen... Våra kära grannar va här med. Jim hjälpte till o Emma o Skilla hängde gäng med oss flickor... När herrarna till slut gav upp o konstaterade att dom inte kunde göra något med den dagen... (efter att ha stått o funderat i mååånga timmar) Så käkade vi lite mat o alla utom jag,Emma o skilla drack alcoholhaltiga drycker för att döva alla bekymmer..... ha ha.... Dom hade hittat ett dolt rum uppe i taket och ett igenbommat hål..... Vad fanns egentligen bakom detta hål? Patrik verkar tro att det finns onda andar o demoner där... själv tror jag kanske att det ligger nå skoj där..... Huset vi bor i har ju vart ett gammalt bageri så vi har förmodligen världens största murstock...... hm......
Dom hann iallafall bygga igen ett fönster och en dörr....o satt upp ett nytt fönster...så vi e en bit på väg....
På söndagen va jag tröttast...förskyldast o förmodligen den mest osocialaste människan på jorden... Så e det att vara gravid... man e inte alltid på topp...+ att jag hade rackarns ont med!!
På kvällen kom Frida & Choffe förbi för att kolla på Beck....o svulla massa godis så jag tror att jag käkade så mycket att om hagt hade ätit en godis till hade jag sprängts. Aj aj.....
Sängen kändes gudomlig när vi lade oss...2 sek sen sov jag....
Nu e det måndag som sagt.... ska till barnmorskan 13.45.
Får se hur det går =)
Nu ska jag göra massa nyttiga saker...... (titta på tv)
Over.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar