08 juni 2009

Ännu en måndag...

Ja ha....nu e det måndag igen då!! Snart ska jag med Elin till babyland.....I LIKE!! Helgen som var så byggdes det tak....igen....ovankigt!! Ha ha.... Plåtslagarna va här med o fixade på taket!! På kvällen så skulle Patrik o hans far kolla på fotboll....Jag hatar ju fotboll så Loke fick vara med grabbarna o kolla o jag tog med mig en vinare o gick till Sara....=) det va mysigt....men det kändes konstigt att vara utan Loke.... vi satt iallafall o snackade massa skit... =) efter 3 timmar gick jag hem igen..... då ville Loke ha mat!! Gud vad jag älskar mina killar!! Loke & Patrik e mitt allt!! På lördagen så va mia med familj här!! Hennes son Milo hade blivit så stor!! =) Riktigt söt e han! På kvällen drog vi till Elin o Tomas o åt hemma gjord pizza!! MUMS!!!!!! Idag har Loke vart med Patrik i garaget...jag gick över till Sara,Ronnie o Tim o drack kaffe.... ska få komma dit ikväll på middag =) Patrik jobbar ju eftermiddag...de e tråkigt att bara sitta hemma!! De ska bli nice..... O snart kommer Elin....Fullt upp! Det e bra det...annars blir man ju så rastlös...... Nu ska jag fixa iordning mig! Tack o hej! Leverpastej.......

PS.Grattis Sara & Ronnie på eran 1 års dag....lite i efterskott!!DS.

1 kommentar:

  1. Tack si mocka!
    Hade en underbar första bröllopsdag! Säkert pga den snälla och duktiga chaffören :) Eller så var det för att jag grundade så bra kvällen innan med rödvin tillsammans med granntanten...

    SvaraRadera