05 juni 2009

Finaly fredag!!!!


Hm......för mig spelar det ingen roll vad det e för dag.... jag e ju hemma hela veckorna.... men.... vart e solen????? Jag o Loke vill ju vara ute!! Hoppas pappa Patrik lagar däcket till vagnen så jag kan ut o rejsa...... Sitter här o tittar på min underbara prins som ligger bredvid mig o trixar o donar..... vill inte riktigt sova.... =) Ligger o tittar på katten just nu....=) Han e sååååå underbar min son!! Våran son.....min o Patriks underbara son!! =) Det gjorde vi bra!!!! Undra vad som händer denna helg??? Idag ska Patrik buda på en husvagn..... tänk om vi köper den....då kan vi åka på husvagns semester i sommar =) Sen nästa år blir det nog thailand....när Loke blir stor nog....=) Tyvärr måste jag sluta nu.... Loke ropar!!! Ha det great!! Trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar