03 juni 2009

Den sanna bloggaren!!

Övre bild.... trötta älsklingar.....
Undre bild....en glad Loke....


Jag har fått några tillsägningar över att jag inte bloggar så mycket..... nu ligger Loke o sover så jag kan passa på nu =) Vad har hänt i mitt liv då? Vi har lärt känna våra grannar....ja ni vet dom med det tuffaste fönstret i Vallby!! Sara,Ronnie o Tim. Dom e hel ylle..... i våran ålder!! Det e skönt me tuffa grannar!! Sen har vi ju legenderna Emma,Jim o Skilla med..... I helgen som var så byggdes taket nästan klart....det e bara lite....plåt o skit som ska upp...eller bara o bara...de e mycket...men det går åt rätt håll.... sen grillade vi med grannskapet! Trevligt trevligt!! Når dom dära rackarns myggen blev för ettriga så gick vi in till Sara O Ronnie.... Alltså.... deras vardagsrum e som en kyrka!! Typ 300 meter i takhöjd!! (smått överdrift) Skit fint iallafall!! Trevligt va det....vi va hemma innan 12..... I måndags skulle Patrik o Choffe köra cross i Avesta..... så jag o Sara fick för oss att åka dit o kolla....det va ju "bara" 9 mil dit..... o när vi väl kom fram så va Loke less.... o Tim blev rädd för dom där läskiga crossarna =) ha ha....så vi stannade i kanske 10 min...sen åkte vi hem igen!! Ha ha.... Käkade på max i Uppsala...eller...vi satt i Bilen med 2 grinande ungar o halv åt stressigt i bilen.... livet med barn e ett evigt lugn....ha ha ha..... GET USED TO IT!!!!! Men det e underbart!! Idag ska Lina komma o kolla på kisse bebisarna!! Sen ska jag med Sara till Thuns....hem o hjälpa Frida med försäkringskasse papper....(hon väntar ju barn) Det e en djungel kan jag lova!! Sen senare ska vi till Mia i Knivsta o käka mat.... vi...eller Loke ska få låna en babysitter o en gåstol av deras som Milo!! Nu vaknar Loke till så jag slutar..... Puss o kram alla kära!!! O Patrik:::::: Älskar dig o Loke över allt annat!!

1 kommentar:

  1. Att åka bil med två grabbhalvor är inget för veklingar... Men det är skönt att jag nu kan bocka av metropolen i Avesta på min to-do-lista =)

    SvaraRadera