15 juni 2009

Helgen avklarad!!







Ja ha....nu har man klarat av ännu en helg.... Vi drog till Motala i fredags kväll... Jag,Loke,Patrik och Henrik! Vi fick låna våra underbara grannars husvagn! Tack ännu en gång!! Det ös regnade hela vägen dit!! Och till råga på allt va det en J-VLA kö genom hela Stockholm!! Så det tog typ 5 timmar att åka dit! Loke sov heeela resan med ett mat stopp!! Skönt! Han e sååå duktig min lilla räka! Sen sov han hela natten.....=) Mysigt med husvagn....vi måste köpa en!! På Lördagen va det bättre väder!! Till o med att solen dök upp en sväng! Underbart!! Det gick väl ganska bra för Patrik när han körde trots lite hojj strul.....så e det jämt!! Rackarns hojj!! Allr va väl klart ca 15...så då bar det av hem.....Zzzzzz...... På söndagen körde Patrik på Rurken....jag stannade hemma för det toook regnade verkligen! Inte så skoj med en liten fis när det regnar!!Patrik bröt denna tävling för han fick ett stenskott på ögat....fick ett jack på horn ninnan så han inte kunde se.... nu ska han gå med pirat lapp på ögat!! Stackars!! Jag städade ur husvagnen sen åkte vi till Hallsta o firade Annelie som fyllde år i Torsdags.... Sen hem o slappade.... Jag åt lite Tzatziki...o det märktes för Loke hade mag ont på natten....nu blir det no more vitlök för min del..... Men det verkar ha släppt nu iallafall!! Han ligger här bredvid o sover! Gud va underbar han är!!!! Min o Patriks finaste son!! Älskar er!! Ni e mina allt!! Btw....Henrik premiär höll Loke i helgen!! Mys!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar