28 september 2009

Asså....Fatta va nice!!!??











Jippi!! Inatt sov jag hela 6 timmar i sträck!! Känner mig som en ny människa.... e jag tråkig som bara skriver om sömn tycker ni? Hums.... det e en väldigt viktig sak för mig..... O inatt ska jag få sova igen!! Helt jävla fucking underbart!! Nu e jag lycklig!! Ha ha......




Dagen har inte tagit slut än så jag har inte hunnit med så mycket idag..... Vaknat.... hängt hemma.... Sen när Mr P drog o jobba så gick jag förbi Emma och snick snackade lite o fikade!! Mums för päron halvor!! Emma e en riktig bull mamma.... man vet ju vart Loke kommer hänga sen!! =)




Undrar lite oxå varför inte våran granne Ronnie inte vill hänga med oss mammor.... ha ha ha.... han e ju ledig idag..... fattar inte!!?? Vi som e så skoj!! Sitter oxå o funderar vad jag ska göra denna dag? P jobbar eftermiddag denna vecka.....blir lätt tråkigt då.... men mina grannar brukar tycka synd om mig....säkert för att jag ser så ynklig ut o bjuda in mig....ha ha.....




Nu ska jag ta o fixa lite lunch..... lite hungrig va jag...... kanske skriver ikväll...om det hänt nå SUPER spännande!! Det brukar ju göra det i mitt liv..... innanför vallby villaväg!




TJAO FUCKERS!!! LOVE YA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar