22 september 2009

Mmmm....sämst på Blogg = Jenny!!







Ja ja.... jag e sämst på att uppdatera bloggen.....



Men..... nu så.....



Det har ju inte hänt så mycket direkt..... ett o annat party har jag hunnit med....



Lite vin pimplande för mig själv o massa mys med Loke!! =)



Vart på några cross tävlingar med.....



I helgen som va så va det rackarns lugnt.... Va i Östhammar o hällsade på mamma i lördags.... åt lite mat hos mormor o träffade kusin vitamin Sofie med!! Henne har jag inte sett på tooook länge!! De va skoj.... sen drog vi en sväng förbi bror med..... Ullis fyllde år.... Sen hem till mamsen!! Underbart att umgås med mamma lite =)



I söndags så åkte jag o hällsade på pappa....Sen ner på stan en sväng.....



Igår va jag hos Emma hela 3 gr...... störde Ronnie lite när han byggde altanen....



Idag....Hums.... INTE MYCKET!!



Har typ sovit en timma inatt bara.....inte skoj vill jag lova!! Så har det vart dom senaste nätterna.... Bök Loke!!! Tror de e tänder på gång...vem vet? Vem vet? Ja ja..... I helgen ska jag på fest!! Inflytt för Rose Maria!! Cool!! Men Jenny jobbar dagen efter så det blir lugnt!! (tror jag) Ha ha ha..... jo då..... Jobbar fredag och lördag.... sen e jag ledig på söndag..... Undra vad man ska hitta på då..... har ingen lust att uggla bara....ja e sååååå uttråkad nu så jag spyyyyyr!! Loke sover o jag gör ingenting..... Datan e min bästis typ!! Ska väl över till Emma när hon kommer hem...... Sen kommer P hem så får han ta Loke så jag kan..... ja va fan ska jag göra?? Tål o tänkas på!!!!
Well....nu skiter jag i det här!! =) See ya!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar