27 september 2009

Morgonstund....







Go morrn!! Kl e nu 9.05 o jag,Loke & Patrik ligger o slappar i sängen.... En brasa e tänd o snart kommer värmen att knocka oss....... Underbart med kakelugn även fast ja e liiiite rädd för eld =) Glömde skriva att Zakira ligger precis bredvid mig o Lillen i fotändan av sängen....så nu e hela familjen samlad!! I helgen har jag jobbat...eller fredag o lördag.... I fredags va jag på lite fest...de va la ok.... inge fuller.... Men jag åkte hem sent iallafall..... Min arbets kollega hade ringt mig o pratat in ett meddelande på min svarare o undrat om han kunde börja 15 istället för 12 i lördags..... jag skickade mess till honom att det inte va ok! Med tankte på att det va lönings lördag!! Jag va trött som satan när jag satte mig på bussen...men det va ju bara att bita ihop.....när kl hade slagit 12 så ringde han o sa att han skulle bli sen..... Va fan!!! Ja sa att han va tvungen att komma till 13!! 13.15 ramlar han in..... rödsprängda ögon o stinker sprit!! De e INTE ok!! Dagens ungdom!! Ha ha ha......



När jag kom hem igår hade Patrik lagat mat....lasagne....MUMS va gott!! Sen vart det lördags mys..... Gick o la oss tidigt för ja va trötter som bara den....Gud va skönt att sova..... måste nu skriva att jag sov ganska så bra inatt( Patrik säger att jag ska skriva om något annat än att jag e trött) Så nu..... Idag e jag INTE trött!! Idag ska jag åka o hällsa på pappa..... o Patrik ska va hemma o storstäda...... han va skiiiiit duktig igår (vet inte om han slagit i huvudet) Men han hade putsat fönstrerna..... Så nu ligger han på plus!! Ne.... nu har jag inget mer att dela med mig av!! See ya fuckers!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar