25 september 2009

Pink...blä....

Fy attans va jag e trötter!!!!
Igår skulle jag sova i egen säng...i eget rum o Patrik skulle sova med Loke bara för att jag skulle få en hel natts sömn..... Vi la Loke vid 19.... men han somnade inte förns 20 ca....... sen va det idol för hela slanten!!
Efter idol åkte Patrik o tränade o va hemma 23.30 ca..... då hade Loke "bara" vaknat 3 gr.....pust.... Patrik la sig o jag gick ner o försökte sova....men jag har ju oftast så himla svårt för att somna in.... o det blev ju inte bättre av att jag hörde Loke skrika för fulla muggar där uppe.... Well...lyckades iallafall somna i ca 30 min innan jag vaknar igen av..... Gissa!! Loke........ då går jag upp för det låter som om han aldrig ska sluta skrika..... Till detta fattar jag inte varför för han har aldrig haft problem att somna med Patrik innan..... ja ja... jag la mig i sängen o Loke somnade på 2 sek typ..... kan det va en släng av separations ångest? Sen Vaknade han bara typ..... 7 gr till.... Han lyckades somna vid Patrik en gång så jag fick sova nån timme iallafall.... samanlagt kanske 2 timmar på hela natten.... Så denna natt va katastrof!! O nu ska jag till jobbet....GUUUUUUD va skoj!! Inte ett dugg trött!! Ja ja..... det dom inte dödar...... Ikväll ska jag till Rose på inflyttnings fest.... men det blir nog inge alcohol för min del...ska jobba imorgon med!! Nu ska jag pimpla kaffe tills jag spyr sen ta bussen till jobbet!! Pörr alla!! Simma lugnt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar