28 oktober 2009

Idag ska vi prata lite vänskap.....

Denna bild har absolut inget med inlägget att göra.... men jag ville att ni skulle se dom underbara tapeterna som pryder en av väggarna hemma i ett av rummen som e klara!!

Zakira e med på bild.....min lilla kisse....

O så här ser jag ut när jag spatserar omkring hemma o slappar....

O här e lill fisen!! Vad kan man skriva?? Han e BÄST!!










Jag e sååå fundersam..... i min mening e en vän en som ger...& en som tar.... en som lyssnar & en som pratar.... Vänskap e på 100 %.... Alltså....man delar 50/50...... Men så e ofta inte fallet......... Jag känner väl ofta att jag ger ganska mycket hela hela tiden....men ofta får man inte så mycket tillbaka... jag har några vänner jag känner att jag kan lita på till 100%.... Dom kan man räkna på ena handen.... Känns ibland som man jagar & jagar men inte får nått tillbaka av dom flesta.... alla e så självupptagna att dom inte ens kan lyfta luren & behaga ens höra av sig..... Ja ja..... så kan det vara....





Idag iallafall har det INTE hänt ett skit..... Ingen ville leka med mig...... Kors i taket men när jag inte hör av mig till folk....e det ingen som vill leka..... vad säger väl det?? Jag verkar vara skiiiiit tråkig!! Men det e jag INTE!!!!! Jag e skiiiit skoj!! Idag har vart en sån där dag då jag mest tyckt synd om mig själv..... o känner mig faktist väldigt ensammen..... Tur att jag har Loke....han förgyller det mesta!!! Jag har städat upp efter Gubb j-vlarna som bygger...... för dom behagar INTE städa efter sig o det e bygg damm i HELA huset!!! På precis allt!!! Va e detta för köns roll?? Ska jag verkligen behöva ta detta?? Ska jag städa efter dom?? SKÄRPNING!!!!! Som om jag inte har annat för mig?!! Jag har iallafall myst med UNDERBARA Loke heeela dagen!! Gud vad jag älskar honom!! Han e mitt allt!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar