15 oktober 2009

Sovmorgon.....







Idag fick jag sovmorgon....P gick upp med Loke.... o jag kom upp 10 min efter...ha ha... att man aldrig kan sova.... Men tanken att veta att man kan sova känns faktist ganska bra........



Nu till något helt annat..... vissa saker försöker man bara glömma..... man anstränger hjärnan att koppla bort o gå vidare..... Men de e jävligt svårt när folk påminner en om det hela tiden o snokar o lägger sig i.... STOP THAT!!!!!!!!!!!!!!! Mitt liv e bara mitt o ingen annans!!!!! Kan jag få sköta det själv tack???? BRA!! Då förstår vi varandra!!



Undra Btw vad jag ska göra idag?? Emma jobbar o Sara har säkert annat för sig...... hon har inte hört av sig...... de blir väl till att sitta hemma själv idag igen.... PUST & STÖN för jag e sååååååååååååååååååååååååååå j**la uttråkad!!
Fan va jag e bitter!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar