29 oktober 2009

Plastik kirurgi...


Ja ni.....jag e såååå sugen på att göra tuttar..... tittade lite på prislistan för det ställer som min vän o granne Sara jobbar på..... de kostar ju en hel del...men med detta inlägg så hoppas jag att någon därute vill donera 46 000 kr till mig! Det skulle vara helt fantastiskt!!

BRÖST Narkos
Ensidig operation = 60% av priset (inkl 1 natt v. b.)

Bröstförminskning (mindre) 38 000
Bröstförminskning (större) 48 000
Bröstförstoring: (pris inkl. dagvård)
× runda ”geléhallon” eller koksalt 39 000
× anatomiska (droppformade) implantat 46 000
Implantatbyte 42 000
Implantatbyte (till anatomiska) 49 000

O så fortsätter det.....
Orkar inte skriva mer idag....för jag ska sussa nu.... imorgon jobbar jag 10-17..... Go Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar