14 oktober 2009

Va ska man skriva??

4 Kg kvar.....
Har väl inte hänt skit massa roliga saker...... igår så va jag på BVC med Loke på 6 månaders kontroll.... Hade med mig Emma & Skilla för Emma ville väga Skilla..... Loke vägde ett halv kilo mer än skilla!! Ha ha.... O då e hon 2 månader äldre!! Loke väger nu 7940 g och är 58,5 cm lång!! Srora killen!! Nu MÅSTE jag börja träna så jag orkar konka omkring på honom!! Innan jag O Emma åkte dit så kom grann gubben på besök (Ronnie 30 år) ja...de e gubbe!! =) Han hade med sig en termos med kaffe!! Ha ha.... Och en kladd kaka....(som jag redan hade smakat av) För det va hans fruga som bakat den!! Sara e bra på att baka!!! Idag har det vart en ganska jobbig dag..... Jag har vart i någon slags sömn koma..... sov inte så bra inatt..... tänkte att jag kan ju vila när Loke vilar..... Men tji fick jag.... han sov 20 min på hela dagen men va ap trött..... han fick feber vid halv sex tiden med..... nu ligger han o sover..... Lilla ängeln!! Älskar honom så jag tror jag kolar snart!! Nu ska jag göra nyttiga saker..... hänga tvätt o pimpla kaffe!!! Så jag orkar hålla mig vaken tills greys anathomy börjar kl 21..... Over!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar