07 augusti 2009

Fredag hela veckan....ändå....fredags mys....


Hums....e man ledig som jag e så känner man ju liksom inte att man går o längtar efter helg.....ändå e det lite mysigt när fredagen kommer så man kan få fredags mys =) Innan jag skaffade barn...o innan jag började blogga....tyckte jag alla som hade barn hade skiiiit tråkiga bloggar o fattade inte varför dom bara skrev om deras barn.... nu gör jag det själv... det e ju en del av mig nu...lilla fis ungen!! Ha ha....som bara denna vecka har utvecklats massa.... småsaker kanske ni som inte har barn säger..men för mig e det stora steg. Över en natt blev han en super duper stark ung rackare!! Ålar sig i sängen o när han ligger på mage så lyfter han huvudet ordentligt osså!! Han har börjat gå i gåstolen med.... Kul o se =) Sen har jag börjat ge honom smakisar med!! Morots pure som han verkar gilla!! De e bra..... igår va vi (hela familjen) och badade hos Emma & Jim.... Loke tyckte först det va lite läskigt o kanske kallt...men efter ett tag verkade han gilla det.... vi gick hem o vilade en sväng för att sedan gå tillbaka o grilla!! Mums.... men jag blev lite krasslig med en feber topp på 38,7 så det blev hem o sängen ca 21.20. Underbart o sova. Dock har vi ju typ 100 grader i sovrummet för man kan inte ha öppet för då kommer domma dära rackars cp myggen in!! Idag satt Patrik upp myggnät!! Hoppas på en sval natt!!! Idag va det Patriks tur att må som ett as.... åkte och vaccinerade den sista kattungen och han fick ett tooook tryck bakom ögonen.... när vi kom hem hade han massa massa huvudvärk o spydde som en räv. Vilade en sväng o sen var det bättre..... Drog till Bålstad o köpte en gåstol där alla hjulen snurrar...sen till Thuns o köpte speedos till Loke =) ha ha ha..... Idag btw när jag badade Loke så sprattlade han som en galen fisk i badbaljan...ha ha ha..de va skoj o se!! Liten älskar sin badbalja!!! Nu ligger vi i sängen o snaskar godis o dricker sockerdricka!! = fredags mys!!! Imorgon blir det Öregrund.... först luncha med Annelie & Agne.... sen hänga gäng....får se vad som händer!! Over babes!!! See ya!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar