09 augusti 2009

Tröttsam dag!!!







Vaknade vid 7 imorse o skulle ner på toa..... brukar alltid mötas av Lillen när jag kommer ner o Zakira ligger alltid inne på toa golvet.... men icke!!! Letade o letade men inga katter....bara den lilla kattungen hittade jag.... gick upp på ovan våningen och vad ser jag? Patrik har inte stängt fönstret i vardags rummet..... dom har rymt!!! Shit!! Patrik går ut och kollar efter dom och jag stannar med Loke..... inga katter någonstans...va faaaaaan..... sen sticker jag ut huvudet genom altan dörren och ropar.... då kommer Zakira bakom knuten...Tack o lov...en hittad!! Letar efter Lillen i typ 3 timmar.....inget spår av honom..... Sätter upp lappar och när vi går från Ica så delar vi på oss så patrik ska kolla vid hyres huset bredbid oss..... då kommer lille.... i gränden utanför huset...GUUUUD va glad jag blev!! Trodde inte jag skulle få se honom igen....tårarna rann.... att man kan älska en liten katt rackare såååå mycket!! Nu har vi byggt en bur till dom.... så dom kan gå ut genon köksfönstret!! Hm..... va o kollade på Patrik när han körde cross med.... men det vart inte långvarigt då hans bromsbelägg pajjade.... så vi styrde mot arlandastad och deras outlet dom har(hade) nu va det bara motor butiker....o dom va stängda.... så vi drog hem istället.... snickrade på kattburen hela eftermiddagen...eller...Patrik snickrade...jag o Loke kollade på.=) Nu ska jag sussa... Patrik börjar jobba imorgon.... skoj för han....förmiddag o allt...sen i helgen ska faktist jag premiär jobba!! Får se hur det går.....=)



PÖSS!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar