01 augusti 2009

Husvagns semester på camping...trodde jag ja.....
















Ja ha...då va re de här med husvagns semestern..... Inte mitt bästa.... jag var taggad som bara den för att få åka med familjen första gången på camp!! Det visade sig att det skulle bli någon form av fiske semester...Jenny DONT like to fiska...man kan nog faktist säga att jag rent av hatar att fiska.... Sen att vi hamnade på ett ställe så långt bort att man inte ens hade mottagning på mobilen gjorde ju inte saken bättre.... Urskog!! Jag e nog för mycket stads tjej för att uppskatta en hederlig fiske camping i Norrland.... vi va alltså så långt bort att jag fick in det norska tele nätet...o inte ens det fungerade.... Pust o stön... nog om det..ja e inte bitter... JO!!!!! Nästa gång väljer JAG camping platser.... för detta va VÄRST!!!! Knott, knott o åter knott!!!!!!!!!





Nu e jag iallafall hemma...... Känns underbart!! Även om jag e rastlös as hell o fortfarande lite bitter över veckan som varit..... Gud va bitter ja e..... nästan förbannad...... Ne... sälj skiten....husvagnen alltså.... de blir inge mer fiske/urskogs semester för min del....... Nu ska jag dra o kolla på tv..... Go natt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar