21 augusti 2009

Go natt folket!!!
















Denna vecka har vart ett pain in the AS!!! Loke har vart kinkigare än VÄRST!! Tur att han e sååååå söt..... Vägrat sova.... dock e lösningen utarbetad!! Han e hungrig!! Ikväll gav jag han ersättning med så somnade han som en stock!! =) Tack Luther!! =) Iallafall..... Åkte med Emma till stan i onsdags... hon skulle träffa hennes mamma grupp.... premiär åk med bussen!! Coolt!! Vi drog till 4H gården i Gränby o fikade o snackade skit o kollade på djur.....hums...getter o får o grejjor!! Patrik jobbade eftermiddag så jag fick va själv me Loke hela dagarna.... man blir Psykiskt trött som bara den när man inte får sova på nätterna o vara vaken hela dagarna själv..... Imorrn ska vi till enköping på cross tävling....då ska jag träffa Alex & Kjell-Lennart!! Dom bor ju där=) Gud va kul det ska bli.... va länge sen nu.... sen ska jag träffa Ewa med....hon lär ju va en tjockis nu....=) Bebis mage!! Nu ska Jenny sova..... tror jag.... GO NATT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar