06 augusti 2009

Underbara morgon....







Nu sitter jag här.... själv i köket...o dricker mitt morgon kaffe helt själv!!! Det händer inte ofta.... Patrik och Loke sover....det e såååå tyst o fridfullt =) I måndags kom Annelie o Agne hit och byggde lite....eller... Agne byggde....Dom har kommit ganska långt nu i rummerna =) Men det finns mycket mer som ska bli färdigt!!



Igår hade jag bebis invation här hemma!! Frida kom hit med sin lilla Edvin.... som inte e så liten längre!! Han vägde nästan 5 kg. Sötaste Edvin!!Men jämför man honom mot Loke e han liten!! Loke e ju stoooora kille nu.... 3 månader o 3 veckor o väger 6735. Emma va här med Skilla och Elin med Livia med..... =) Så det va 4 barn o 4 morsor!! O så Patrik..... men han drog o körde cross =) Ha ha ha..... Igår flyttade även Gizmo och "den gyyyyla"... vilket e skönt men samtidigt ganska tråkigt.... det e liksom så tomt här hemma. Bara lill flickan kvar... någon som vill köpa?



Iallafall..... å kvällen gick jag över till Emma & Jim o blev bjuden på grillat! Mums...... o sen slängde Emma ihop en liten efterätt....hon e sååååå huslig min granne!! Idag ska jag bada med dom i deras pool.....GUUUUUD så skönt!!!!



Över till en annan sak!! Frida den dåren ska göra sitt första modell jobb efter förlossningen på lördag!! Starkt jobbat!! Edvin e ju liksom bara 4 veckor o en dag idag!! Hon har bara 5 kg att gå ner.....o jag har.... 8 kanske..... men va faaaan.... det kommer för mig med...det har ju vart sommar o fika heeela dagarna. Blir ändring när jag börjar jobba lite smått.... inte helgen som kommer....utan nästa!! Ska bli kul som bara den..... man saknar att jobba när man går hemma hela dagarna!! Ne.... nu ska jag göra lite nytta!! See ya fuck feeeeejs!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar