01 november 2009

Middag hos grannarna...







Ja ha....va har hänt? Jobbat fredag o Lördag....men på lördagen va jag tvungen att gå hem tidigare för det kändes som om magen hade gått sönder typ.... Som om någon hade huggt en kniv i den.... aaaaj..... hem o vila lite och åt lite.... när jag vaknade va det liiiiite bättre..... iallafall så blev det till att i panik göra sig lite fin för att gå över till våra grannar på middag! De va super gott..... verkligen!! Ja fick äntligen min dubbelmacka!! Ha ha ha....ja det va alltså en kantarell macka för er som sitter o fantiserar om annat!! De blev en hel del dricka och sällskaps spel!! Singstar med så klart!! Av någon konstig anledning så lyckades jag berusa mig ganska mycket..... Men de va skoj!! Slocknade väl på 2 sek när jag kom hem!! Imorse fick vi sovmorgon till 8..... Duktig Loke!! Jag behövde det.....för jag va trött i huvudet när jag vaknade.... måste vart rödvinet!! =) Ha ha..... Mitt onda o magen e iallafall i princip borta nu!! De e KANON!!! Idag hoppas vi iallafall att älskade AIK tar SM guld!!!!



Over and out!!! Pöss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar