07 november 2009

Nytt golv idag? Jo men visst!!


Morrn alla medmänniskor!! De e tur att jag tar det här med bloggen på fullaste allvar!! ha ha..... på morgonen när jag slår på datatn så besöker jag följande sidor: 1: Facebook 2:Yahoo 3:Saras blogg 4:Fridas blogg...... o vad upptäcker jag? Jo att jag e en super aktiv bloggare!! Underbart!! Denna vecka har i vanlig ordning vart helt katastrof!! Välkommen till mitt liv!! Vill inte gå in på det här...... Inget att skriva "in public"..... Ja ja...WHATEVER!!! Idag ska jag jobba...det e underbart!! Under tiden ska Patrik o hans far lägga golv i köket!! Vi rev ut de gamla igår..... Kommer bli kanon vett ni!! ;) Ett steg närmare mål!! Från de ena till de andra....(hinner inte skriva långt för bussen går snart) Loke e på gång o krypa snart!! Sötast ever den lilla krabaten!! Älskar honom av heeeela mitt hjärta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar