12 november 2009

O så va man ledig......igen o igen....men imorrn e det jobb....


Ps....golvet i köket blev klart i helgen.....Ds.
Ja va har hänt för något idag då? Kan ju börja med att skriva att Loke har nog fler tänder på gång.... han e jobbig as hell på nätterna....eller..... inatt va han det! O de va ju typiskt att det va just denna natt då Patrik jobbade över......o kom hem 5.20 typ.... då hade Loke vaknat..... 30 gr kanske.... ja ni fattar att man e lite trött va? Idag har det vart liiite bättre...han har bara vaknar 5 gr sen 19..... Hoppas natten blir bättre.... Jag har vågat mig på o elda oxå... nu e det varmt o gött i vardagsrummet!! Underbart!! Sitter i denna stund med ett glas vin i handen o kollar på tvn med datan framför mig..... Va en sväng till Gränby med Sara idag.... de blev massa fönster shopping då varken hon eller jag e gjorda av pengar..... Fikade lite gjorde vi iallafall....sen hem.... Gav Loke lite käk...sen över till Sara igen.... Imorgon ska jag jobba...ska bli skoj!! O på lördag sjka jag fira lite med Cissi.... hon fyllde ju år i onsdags!! Ska bli skoj att träffa henne igen!! De va tooook länge sen!! Nu ska jag snart sussa lite!! Kanske...... om jag bara kunde bli trött nån gång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar