14 november 2009

Underbar morgon!!

Ja detta e jag & Cissi då rå.....för en sådär....6-7 år sen? 5-6? ja ja....Vi va tuffa iallafall......
Ja vad säger man? Kunde inte bli bättre..... Igår jobbade jag....sen hem o käkade....sen kollade vi på Gigolo.....tror jag bestämt att den hette..... somnade ganska tidigt.....o imorse fick jag sovmorgon till nästan 10 för Patrik gick upp med Loke!! Nu ligger dom 2 o sover o jag har lite egentid..... Dricker kaffe o surfar i lugn o ro.....Intar lugnet!! Ikväll ska jag hem till Cissi och käka gott o dricka gott!! Tänk det va år o dar sen hon o jag umgicks..... innan Loke kom faktist!! Har saknat henne...... De ska bli super skoj att hänga med Cissi!! När krogen "goes Cissi & Jenny"..... Då får ALLA hålla i hatten!! Ha ha ha...... Nu ska jag göra massa nyttiga saker!! Ps.... har gått ner ca 4 kg dom senaste 2 veckorna!! I LIKE!! Nu e det bara 14 kg kvar till ett par silicon tuttar!! ;) ha ha ha.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar