04 november 2009

Zzzzzz.....


Måste skriva av mig mitt agg......

Jag e vaken.....o har vart det i en timme nu.... Igår kom jag isäng kl 12.... Då mellan 8 o 12 hade Loke vaknat 3 gr.... tror det e tänder på gång..... Mellan 12 o 5....vaknade han 4 gr.... o jag har väl sovit 30 min max.... När han vaknade kl 5 så frågade jag min kära sambo om han kunde ta honom så jag fick sova.... Svaret va Nej o sen rullade han över till sin sida.... Han sa att han skulle ju upp tidigt o jobba.... MEN kära du....jag ska ju med jobba idag....Plus att jag hade han själv heeeela dagen igår.... Han har ett lök jobb medans jag MÅSTE se pigg i fresch ut....+ att jag måste stå hela dagarna o jobbar själv större delen av dagen!! Fan va arg jag blir!! Så arg att jag va tvungen att gå upp för jag kunde inte somna om..... Han sa:: Men du börjar ju 14 o kan sova på dagen.... ja det kanske jag kan...eller inte..... för det e Loke som bestämmer det.... o dom sista dagarna har han sovit i 30 mins stötar.... o då hinner jag typ inte ens somna.... Ne ni!! Sur e bara förnamnet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar